Mari-kaluste Oy 1039124-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: marikaluste@marikaluste.fi
Postiosoite: Kainuuntie 5, 81700 Lieksa

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkinahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä. Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Klarnan tarjoamat maksutavat kuluttajille:

Klarnan tarjoamat maksuvaihtoehdot näkyvät verkkokaupan kassalla. Tällä hetkellä Klarna tarjoaa seuraavia maksuvaihtoehtoja: lasku, osamaksu (Klarna-tili), korttimaksu, verkkopankkimaksu.

Oletusmaksuvaihtoehtona on aina lasku, mutta voit vaihtaa maksutapaa valitsemalla sinulle mieluisimman maksuvaihtoehdon luettelosta. Huomioithan, että lasku ja osamaksu vaativat aina henkilötunnuksen syöttämistä järjestelmään.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan. Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä.

Mari-kaluste Oy on sitoutunut toimittamaan tuotteet asiakkaalle mainittujen toimitusaikojen puitteissa. Mari-kaluste Oy ei vastaa sellaisista viivästyksistä, joihin Mari-kaluste Oy ei ole osallinen eikä itse pysty vaikuttamaan, kuten maahantuojan tai tehtaan tuotannollisista tai muista ongelmista.

Toimitusten viivästymisestä ilmoitamme suoraan asiakkaalle. Mikäli et saa tilausvahvistusta kahden (2) arkipäivän kuluessa tilauksesta, ota yhteyttä sähköpostilla marikaluste@marikaluste.fi mahdollisten teknisten ongelmien varalta.

Tuotekohtaiset toimitusajat näkyvät kunkin tuotteen tuotekortista. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Mari-kaluste Oy ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.

Toimitus

Tilauksia lähetetään arkipäivisin. Kunkin tuotteen yhteydessä näet arvioidun toimitusajan ja toimitushinnan ostoskorissa. Mikäli ostat useita tuotteita, toimituskulut määräytyvät suurimman tuotteen toimituskustannusten mukaan. Toimitustapojen saatavuutta rajataan painon ja koon mukaan.

Tuotteiden toimitus tapahtuu ensimmäiselle ulko-ovelle, kuljetusauton välittömään läheisyyteen, ja kuljetusyritys on yhteydessä erikseen toimitusjaoista. Toimitusmaksu ei sisällä pakkausmateriaalien poistamista tai poisviemistä, eikä myöskään tuotteiden kasauspalvelua tai tuotteen kantamista sisälle.

Mikäli haluat toimituksen yhteydessä, että tuote puretaan pakkauksesta ja viedään roskat pois, tai kannettavan sisälle, olethan tuolloin yhteydessä meihin. Tällöin määritellään ja sovitaan erikseen toimitusaika ja mahdolliset lisäkustannukset.

Pienemmät paketit lähetämme pakettipisteelle tai noutopisteelle. Noutopisteen voit valita ostoskorin jälkeen.

Mikäli osa tilauksen tuotteista on tilaustuotteita, tilauksesi jää odottamaan niitä, kunnes tuote on saatavilla. Voimme tarvittaessa toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja loput tuotteet jälkitoimituksella. Tällöin asiakkaalta peritään todellisten toimituskulujen mukainen maksu jälkitoimituksesta. Mikäli olet kiinnostunut jälkitoimituksesta, ota yhteyttä meihin ja liitä mukaan tilausnumero.

Nouto

Nouto on aina ilmainen. Nouto onnistuu vain sovittuina aikoina, joten otathan yhteyden aina ennen noutoa. Noutotilauksia varten pakkaamme tilauksen valmiiksi, joten tämä on samalla paikkakunnalla asuville vaivattomin ja halvin toimitustapa. Noutotilauksien maksu onnistuu verkkokaupan kautta millä tahansa maksutavalla.

Hinnat

Tuote myydään tilaamishetkellä verkkokaupan sivulla ilmoitettavalla hinnalla. Mari-kaluste Oy pidättää oikeuden olla myymättä tuotetta hinnalla, joka on teknisestä syystä päivittynyt verkkokauppaan väärin tai jonka hankintahinta on muuttunut. Tämänlaisessa tapauksessa Mari-kaluste Oy on yhteydessä asiakkaaseen ennen tilauksen käsittelyä ja kaupan purkaminen on mahdollista.

Internet-sivuilla hinnat ovat arvonlisäverollisia myyntihintoja, alv 24%.

Mikäli et saa tilausvahvistusta kahden (2) arkipäivän kuluessa tilauksesta, ota yhteyttä sähköpostilla marikaluste@marikaluste.fi mahdollisten teknisten ongelmien varalta.

Palautukset

Verkkokaupan kautta ostetuilla virheettömillä ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Voit palauttaa tuotteen, kun se on käyttämätön ja virheetön, sekä pakattu tuotepakkaukseensa. Ota palautuksesta tai vaihdosta aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme marikaluste@marikaluste.fi. Asiakaspalvelusta annetaan tarkemmat ohjeet palautukselle. Palautuksesta aiheutuvat kulut maksaa asiakas, ja alkuperäisiä toimituskuluja emme hyvitä. Teemme hyvityspäätöksen vastaanotettuamme ja tarkistettuamme palautetut tuotteet. Mikäli tuotteen kunnossa havaitaan puutteita, asiakaspalvelustamme ollaan yhteydessä.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä palautusoikeutta. Tähän ryhmään kuuluvat tilauksesta valmistetut tuotteet (sohvat, lepotuolit, sängyt, määrämittaiset matot yms. Palautusoikeus ei koske myöskään hygieniatuotteita, kuten tyynyt, peitot, patjat yms. Tilauksen peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta. Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi otathan yhteyttä meihin sähköpostitse marikaluste@marikaluste.fi

Jos huomaat tuotteessa reklamoitavaa, ilmoita siitä meille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tarkista saapunut lähetys huolellisesti. Vialliset tuotteet pyrimme ensisijaisesti korjaamaan. Jos korjaaminen on mahdotonta, vaihdamme sen uuteen tuotteeseen. Piilevistä vioista, jotka ilmenevät käytössä, vastaamme lain mukaan.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, ota välittömästi yhteyttä postikonttoriisi ja kauppiaaseen.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Palautusohjeet

Palautuksesta on aina ensin sovittava myyjän kanssa. Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat myyntikuntoisia eikä pakkauksia ole aukaistu tai muuten käytetty.

Toimitusehtojen mukainen palautus on maksullinen.

Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta toistaiseksi vain Suomeen.